همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

  • ۰
  • ۰

اگر فردی هستید که بیشتر زمان روزانه خود را در منزل می گذرانید می توانید از روش های خود آموز آموزش زبان انگلیسی در خانه بهره ببرید. 

با توجه به اینکه امروزه راههای ارتباطی بسیار زیادی برای برقراری ارتباط در سراسر دنیا وجود دارد، می توان آموزش زبان انگلیسی در منزل را نیز بخوبی مدیریت کرد.

 

به این گونه که فرد می تواند در کنار یادگیری لغات و اصطلاحات پر کاربرد در زبان انگلیسی، از طریق برقراری ارتباط با یک فرد انگلیسی زبان آموزش مکالمه زبان انگلیسی خود را نیز تقویت نماید.

 سعی کنید هر روز خود را ملزم به حفظ کردن تعدادی از کلمات و استفاده از آنها در جملات نمایید. سعی کنید با وسایل و اشیاء مختلف که در منزل وجود دارند جمله بسازید و در مورد آنها توضیح دهید. برای آموزش زبان انگلیسی در منزل بایستی از تمامی لحظات برای یادگیری زبان استفاده کنید.

 برای مثال زمانی که دارید آشپزی میکنید نام اجزای مختلف مواد غذایی را با کمک گرفتن از دیکشنری بگویید. 

برای آموزش زبان انگلیسی در خانه حتما از فیلم ها و سریال های انگلیسی زبان کمک بگیرید و هر روز حداقل نیم ساعت برای آن زمان بگذارید.

 حتی می توانید با افراد مختلف در خارج از کشور از طریق فضای مجازی مکالمه نمایید که یکی از بهترین آنها اسکایپ است که می توانید بصورت صوتی و تصویری از آن استفاده کنید. همیشه انگلیسی صحبت کردن خود را در خانه ضبط کنید و سپس به صوت خودتان گوش دهید و ببینید چه سطحی در مکالمه زبان انگلیسی دارید.

  • ۹۷/۱۰/۱۸
  • همراه تحصیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی