همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

  • ۰
  • ۰


آموزش زبان انگلیسی


آموزش زبان انگلیسی یکی از مهمترین نیازها و دغدغه های افراد برای ادامه تحصیل در داخل و یا خارج از کشور و یا زندگی و کار در خارج از کشور می باشد. امروز زبان انگلیسی نقش بسیار مهمی در پیشرفت و ارتقاء موقعیت افراد در کار و زندگی آنها داشته و در عصر ارتباطات نداشتن تسلط به زبان انگلیسی تاثیر بسیار منفی روی زندگی فرد می گذارد. به منظور آموزش زبان انگلیسی به شیوه صحیح علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی باید به کلیه نکاتی که در این مطلب به آن اشاره می شود توجه نمایند و کلیه نکات را در طول دوره یادگیری خود به دقت بکار برند.


تقویت مکالمه زبان انگلیسی 

بهترین راه برای یادگیری و آموزش زبان انگلیسی صحبت کردن آن می باشد. مهم نیست که چقدر دانش زبان انگلیسی شما خوب هست، مهم اینه که حتی اگر 5 کلمه انگلیسی هم بلد هستید اون رو در مکالمه خود استفاده کنید. برای این کار سعی کنید تعدادی از جملات خود را در طول روز به انگلیسی بازگو کنید و این کار را به تدریج گسترش دهید. اگر میخواهید سرعت شما در یادگیری زبان انگلیسی سریعتر شود حتما این کار را رو در رو با شخص دیگری انجام دهید و اگر این شخص در محیط اطراف شما نیست این کار را با خودتان تمرین کنید یعنی در طول روز سعی کنید در مورد مسائل و اشیاء پیرامون خودتان چند جمله ای را به انگلیسی سخن بگوئید. این را به خاطر بسپارید که در آموزش زبان انگلیسی صحبت کردن در ابتدای کار بسیار سخت است و باید خودتان را عادت بدهید که در محیط های مختلف چند جمله ای را در روز انگلیسی صحبت کنید. برای شروع کار ممکن است تلفظ نادرست شما کمی شما را آزار دهد اما بعد از مدتی می توانید با مراجعه به موقع به دیکشنری همراه خود، اشتباهات تلفظی خود را نیز بهبود ببخشید. در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی هیچ گاه با خود نگوئید “الان راحت نیستم و بذارید اول زبانم یکم قوی بشه بعد صحبت کنم” چون هیچ گاه شما در حالت عادی به این حالت نمیرسید و فقط با تمرین های اولیه می توانید به این حالت نزدیک شوید. اگر میتوانید یک فرد انگلیسی زبان را در اطراف خود بیابید و در طول روز چند دقیقه ای را با او بگذرانید. اگر پیدا کردن این کار سخت است حداقل کسی را پیدا کنید که سطح زبان بالایی داشته باشد تا بتواند در یادگیری ساختار زبان و تلفظ صحیح کلمات شما را در آموزش زبان انگلیسی کمک کند.

تمرین تلفظ


افزایش دامنه لغات و اصطلاحات مفید در مکالمه و راهکارهای مفید در به خاطر سپردن و استفاده از کلمات حفظ شده در مکالمه


تمرین تکنیک های خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی 


تکنیک های گوش دادن و تقویت مهارت شنیداری در آموزش زبان انگلیسی


کلاس های آمادگی آزمون های زبان تافل، آیلتس و MSRT 


مرکز زبان های خارجه همراه تحصیلی


  • ۹۷/۰۴/۰۲
  • همراه تحصیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی