همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس IELTS :

اگر به دنبال منابع جهت آمادگی آزمون  هستید تا بتوانید خودتان را برای آماده نمایید در اینجا 12 منبع و خلاصه ای از  آن خدمتتان ارائه می گردد.

The Official Cambridge Guide to IELTS

این کتاب یک راهنمای عالی  مرکز تولید تست  از مکز ارزیابی زبان انگلیسی Cambridge می باشد. این راهنما شامل تمام 4 بخش آیلتس (نوشتن، خواندن، صحبت کردن، گوش دادن) است که  متقاضیان آزمون آیلتس IELTS  را با دستورالعمل های گام به گام،  نکات مفید برای آزمون آیلتس IELTS  فراهم می کند و بر استراتژی ها و تکنیکهای موثر در پاسخگویی به سوالات تمرکز دارد. و شامل دو نوع آکادمیک و جنرال می باشد. برای آمادگی کامل در آزمون آیلتس IELTS، The Official Cambridge Guide to IELTS انتخاب کنید. این می تواند راهنمای شما برای موفقیت آیلتس باشد. من آن را برای زبان آموزان IELTS توصیه می کنم که قصد دارند 6.0 یا بالاتر از آزمون IELTS را دریافت کنند.

Cambridge IELTS 

این مجموعه شامل 13 کتاب می باشد: کمبریج IELTS 13 آخرین نسخه تست تمرین کمبریج برای آمادگی در آزمون آیلتس IELTS است. این کتاب شامل چهار امتحان آیلتس معتبر از آزمون انگلیسی کمبریج، می باشد. این منبع آزمون آیلتس IELTS  ،متقاضیان  را قادر می سازد تا خود را با آزمون آیلتس IELTS  آشنا کنند و با استفاده از آزمون های معتبر آیلتس IELTS  خود را برای آن آماده سازند. کمبریج IELTS 12 در مه 2017 منتشر شد. این کتاب شامل 4 آزمون کامل معتبر برای هر دو بخش آکادمیک و جنرال است.

هر داوطلب  که برای تست آزمون آیلتس IELTS اقدام کرده باید این کتاب را داشته باشد تا خود را با آزمون آیلتس آشنا کند.  کمبریج IELTS 11 شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبین آکادمیک و جنرال ، بخش جامع از قسمت شنیداری و پاسخ ها، مدل ها و نمونه ها برای تمام مهارت نوشتن است. مانند سایر کتابهای کمبریج IELTS، نشان دهنده آزمون واقعی IELTS است و به روز ترین نسخه را دارد. کمبریج IELTS 10 فرصتی عالی برای داوطلبین خود جهت آشنایی با IELTS و انجام روش های آزمون با استفاده از تسهای معتبر فراهم می کند.

این مجموعه آزمون های آزمون آیلتس توسط آزمایش کنندگان آزمون آیلتس IELTS از انتشارات کمبریج ارائه می دهند، بنابراین آنها یک بینش ارزشمند برای آزمون ارائه می دهند. هر کتاب شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبین آزمون آیلتس IELTS آکادمیک، علاوه بر ماژول های خواندن و نوشتن بیشتر برای داوطلبان دوره های آموزشی جنرال است.

English Collocations in Use

برای اینکه به نظر می رسد زبان انگلیسی را مانند زبان مادری اموخته اید، این کتاب را باید در بین منابع آزمون آیلتس IELTS خود جا دهید. هدف از خواندن این کتاب این است که آشنایی با 60 درس در مورد موضوعات گوناگون شما را برای صحبت کردن و نوشتن به زبان انگلیسی آماده کرده و زبان انگلیسی خود را با موضوعات متنوع بهبود دهید، هر درس شامل 2 صفحه ی تدریس و تمرین می باشد. این کتاب ایده آل برای زبان آموزان آیلتس در سطح متوسط ​​و بالاتر است. برای دریافت نمره ی 6.5 به بالا مطالعه این کتاب توصیه می گردد.

 English Vocabulary in Use

این مجموعه کتاب به عنوان بهترین مرجع واژگان و کتاب های عمل از ابتدایی تا پیشرفته شناخته شده است و انتخاب مناسب برای زبان آموزان آزمون آیلتس IELTSاست که مایل به ایجاد مهارت های واژگان خود هستند. برخی از ویژگی های اصلی این کتاب عبارتند از: در صفحات سمت راست واژگان توضیح داده شده و در صفحات سمت چپ تمرینات متنوع ارائه شده است  و در 100 درس ،3000 واژه ی جدید وجود دارد. این کتاب فرصت برای تقویت و گسترش واژگان موجود را ارائه می دهد. این کتاب برای هر کسی که علاقمند به باند 6.5 یا بالاتر در آزمون IELTS است، مناسب است.

New Insight into IELTS

آمادگی جامع برای IELTS ارائه می دهد. این کتاب با معرفی تکنیکها به تدریج مهارت های زبان و تکنیک های تست را افزایش می دهد، و داوطلبین  با اطمینان به آزمون آیلتس IELTS آماده می شوند. این کتاب شامل مقدمه ای کامل برای آزمون و کلید پاسخ است و به همان اندازه مناسب برای استفاده در کلاس و یا برای خودآموزی می باشد. این کتاب توسط داوطلبینی مورد استفاده قرار می گیرند که سطح فعلی آن حدود 6 است و برای هر دو گروه اکادمیک و جنرال مناسب است.

Barron’s IELTS Practice Exams

این کتاب پیشرو در ارائه تست های آمادگی آزمون آیلتس IELTSو انتخااب اول دانشجویان است. این نسخه به تازگی به روز شده با دو CD صوتی در اختیار داوطلبین آزمون برای موفقیت در IELTS، قرار گرفته است.

Official IELTS Practice Materials Volume 1 & 2 

این کتاب یک بسته منابع آموزشی جامع است که به منظور کمک به زبان آموزان جهت آمادگی در آزمون آیلتس IELTS تهیه شده است. این کتاب نوشته شده توسط آزمون گیرندگان ESOL و نویسندگان با سالها تجربه در آماده سازی آزمون های IELTS می باشد، این بسته نشان می دهد داوطلبین چگونه درهر یک از آزمون ها ارزیابی می شوند و راهنمایی ارزشمند است. این مجموعه شامل آزمونها ،پاسخها و نمونه های از بخش نوشتاری می باشد.

Cambridge Vocabulary for IELTS

این نسخه پیشرفته واژگان کمبریج برای آیلتس، تمام واژگان مورد نیاز داوطلبین را برای هدف گیری گروه 6.5 و بالاتر در آزمون های IELTS پوشش می دهد و دانشجویان را با تمرین مدلهایی از مقالات جهت امتحانات آماده می کند. گروه هدف این کتاب ،داوطلبینی می باشد که نمره 6.5 به بالا را می خواهند.این کتاب هم چنین شامل راهنمایی های مفید در مورد چگونگی انجام امتحان آیلتس می باشد.

Cambridge Grammar for IELTS

این کتاب شامل دستور زبان (گرامر) مورد نیاز داوطلبین به همراه قسمت شنیداری مورد نیاز می باشد.  دستور زبان کمبریج برای آیلتس فراهم می کند پوشش کامل از دستور زبان مورد نیاز برای آزمون IELTS آیلتس و توسعه مهارت های گوش دادن در همان زمان. این شامل طیف گسترده ای از آیلتس از ماژول های خواندن، نوشتن و گوش دادن عمومی و آموزش عمومی، و شامل توضیحات گرامری مفید و واژه نامه گرامر است.

IELTS Advantage Series

IELTS Advantage: مهارتهای نوشتن

IELTS Advantage: Writing Skills نوشته شده توسط ریچارد براون (نویسنده)، لوئیس ریچاردز (نویسنده) یک منبع کاملا جامع برای زبان آموزان آیلتس است که میخواهند در بخش نوشتاری آزمون آیلتس آکادمیک به 7.0 یا بالاتر برسند. دانش آموزان گام به گام از طریق مدلهای مختلف در ماژول نوشتن، با استفاده از منابع پیشرفته در کلاس درس، توسط نویسندگان با تجربه به سمت کسب نمره بالا IELTS هدایت می شوند.

IELTS Advantage: مهارتهای خواندن

این کتاب مناسب برای زبان آموزان آیلتس است که می خواهند آزمون آیلتس خواندن را با نمره 6.5-7.5 یا بالاتر گذراند. این کتاب با تمرکز بر اژگان آمادگی فشرده برای موفقیت در خواندن مقاله IELTS را فراهم می کند. این کتاب طیف وسیعی از استراتژی های کلیدی را برای خواندن به صورت مؤثر و برای درک متن ها در اختیار زبان آموزان مانند تکنیکهای SKIM , SCAN تکنیک های خواندن سریع  قرار می دهد.

IELTS Advantage:

مهارتهای شنیداری و سخنرانی: مهارتهای صحبت کردن و شنیدن یک منبع جامع برای تمام کاندیداهای IELTS است که میخواهند در مهارتهای صحبت کردن و گوش دادن نمره ی 6.5 یا بالاتر را دریافت کنند. دانشجویان آیلتس گام به گام از طریق مراحل مختلف مکالمات صحبت و گوش دادن، با استفاده از تمرینات متنوع که طیف وسیعی از مباحث را که احتمالا در آزمون IELTS ارائه می گردد، هدایت می شوند.

Improve your IELTS skills Series

مهارت خواندن “بهبود مهارت های IELTS شما” برای فراگیرانی که خواستار نمره های بین 4.5 و 7.5 است. این سری دارای سه دوره آماده سازی، خواندن علمی، نوشتن آکادمیک، و گوش دادن و صحبت کردن است. این دوره ها زبانی، مهارت ها و تکنیک های تست را برای کمک به دانش آموزان برای رسیدن به نمره بالاتر IELTS توسعه می دهند. سه کتاب در مجموعه ممکن است به عنوان یک دوره کامل استفاده شود یا ممکن است برای هدف دادن به مهارت های خاص استفاده شود. یا آنها ممکن است به طور جداگانه برای مکمل کتاب های دیگر استفاده شوند.

  • همراه تحصیلی
  • ۰
  • ۰

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از چهارشنبه 9 خرداد 

نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 97

به اطلاع داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 97 می رساند که نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال 97 از روز چهارشنبه 9 خرداد ماه بر روی وبسایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. داوطلبان انتخاب رشته کارشناسی ارشد می توانند از تاریخ شنبه 12 خرداد تا تاریخ شنبه 19 خرداد ماه نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

 

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند می توانند از روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 97 دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد را نیز از سایت سازمان سنجش دریافت نمایند.

  • همراه تحصیلی