همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

  • ۰
  • ۰

دوره پرستاری

انواع دوره پرستاری در مرکز همراه تحصیلی

دوره پرستاری ICU

اگر شما به دنبال انتخاب تخصص در پرستاری مراقبت های ویژه هستید، باید وقت خود را برای یادگیری آنچه در دوره پرستاری ICU ارائه می شود، بگذارید. در حالی که یک منطقه بسیار پرکار برای کار کردن است، یک پرستار که در بخش مراقبت های ویژه یا ICU کار می کند باید برای مقابله با عواقب عاطفی که در شرایط کار به وجو می آید آماده باشد. برای تصمیم گیری در مورد این که آیا این حوزه پرستاری مناسب شماست یا نه، باید با یادگیری نقش خود و کارهای عمومی کاری که شما هر روز انجام می دهید، شروع کنید.

دوره پرستاری CCU

پرستار CCU تحت نظارت مستقیم پرستار به مراقبت از بیمار کمک می کند. اندازه گیری و ثبت علائم حیاتی، قد و وزن، انجام خواندن گلوکومتر، نمونه ای از وظایفی است که پرستار CCU انجام می دهد.  پزشکان یا پرستاران را با روشهای مختلف راهنمایی می کنند. جمع آوری نمونه ها با توجه به سیاست های تعیین شده و بررسی نهایی. کمک به بیماران مبتلا به کم کاری

برای اطلاع از دوره ها روی دوره پرستاری کلیک کنید.

دوره پرستاری همودیالیز

پرستار همودیالیز گزارش به مدیر خدمات کلیوی را ارائه می دهد و همچنین، مراقبت و پرستاری از بیماران مبتلا به بیماری مزمن کلیه و یا مشکلات مرتبط با کلیوی تحت درمان همودیالیز در بیمارستان عمومی کلوونا ارائه می دهد.

مسئولیت اصلی این حرفه، ارزیابی، برنامه ریزی، پیاده سازی و ارزیابی مراقبت از بیمار در یک مرکز مراقبت اولیه است. پرستار با همکاری تیم بین رشته ای کار می کند و از طریق کمک به بیماران و خانواده های آنها به نیازهای مراقبت های بهداشتی پاسخ می دهد. پرستار بخش متفاوتی از دانش و مبانی را در زمینه علوم پرستاری و محتوای مرتبط با سایر علوم و علوم انسانی نشان می دهد.

دوره پرستاری NICU

کارکنانی که NICU را اداره می کنند، یک تیم پرستاران و پزشکان هستند، بسیار آموزش دیده اند تا مراقبت های ویژه ای را برای نوزادان و خانواده هایشان در بخش خود ارائه دهند.

یک واحد مراقبت ویژه نوزادان مراقبت از نوزادانی که تازه به دنیا آمده اند را تامین می کند.

NICU مانند یک واحد مراقبت های ویژه برای بزرگسالان برای نوزادانی هست که تازه متولد شده اند، گاهی اوقات مردم متوجه نمی شوند که این یک واحد مراقبت های ویژه است. این یک بخش عادی برای نوزادان نیست. آنها مراقبت بسیار خوبی دارند.

  • ۹۸/۰۱/۲۳
  • همراه تحصیلی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی