همراه تحصیلی | انتخاب رشته و مشاوره انتخاب رشته

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مرکز مشاوره همراه تحصیلی ارائه دهنده سیستم انتخاب رشته تخصصی کنکور بصورت حضوری و مجازی


داوطلبان می توانند به دو طریق نرم افزار انتخاب رشته کنکور و همچنین انتخاب رشته حضوری کنکور انتخاب رشته خود را انجام دهند.


نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری

در سیستم نرم افزار کنکور سراسری داوطلبان می توانند از طریق تعیین اولویت های خود در انتخاب رشته و دانشگاه بهترین شرایط انتخاب رشته را برای خود انجام دهند. در این سیستم نرم افزار انتخاب رشته بهترین ترتیب را بر اساس آمار قبولی های سال های گذشته در اختیار داوطلبان قرار می دهد و داوطلبان می توانند بر اساس رتبه خود در زیرگروه های مختلف انتخاب رشته خود را انجام دهند. نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری برای گروه های مختلف زیر قابل استفاده است.


انتخاب رشته تجربی


انتخاب رشته ریاضی


انتخاب رشته انسانی


انتخاب رشته دانشگاه آزاد


در نرم افزار انتخاب رشته کنکور کلیه انتخاب های نرم افزار بر اساس انتخاب های پر احتمال، انتخاب های منطقی، انتخاب های خوش بینانه و انتخاب های کم احتمال دسته بندی می شوند و داوطلبان می توانند انتخاب های بدست آمده را ویرایش دستی نیز انجام دهند که مشاوران مرکز همراه تحصیلی ویرایش دستی انتخاب رشته مجازی داوطلبان را انجام می دهد.


مرکز مشاوره همراه تحصیلی ارائه دهنده سیستم های انتخاب رشته مجازی و حضوری در جهاد دانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران می باشد.


  • همراه تحصیلی